Isännöinnin ammattilaisillamme on vahva, nykyaikainen näkemys isännöinnin ja asumisen kehittämisestä. Teemme työtämme intohimolla, tinkimättömästi ja asiakkaan kanssa yhdessä asetettujen tavoitteiden mukaisesti.
Viimeisin asiakastyytyväisyysmittauksen tuloksemme kertoo erittäin korkeasta palvelun laadusta ja asiakastyytyväisyydestä. Tulos on selvästi parempi kuin pääkaupunkiseudulla toimivien isännöintiyhtiöiden vertailuryhmässä.
Kiitos asiakastyytyväisyydestä kuuluu osaavalle ja motivoituneelle henkilöstöllemme. Henkilöstötutkimuksemme tulokset kertovat erittäin korkeasta henkilöstötyytyväisyydestä ja hyvinvoivasta ja motivoituneesta henkilöstöstä.
Tuotamme kaikki isännöinnin palvelut oman henkilöstön voimin saman katon alta ja jokaiselle asiakkaallemme on nimetty talotiimi, joka mahdollistaa henkilökohtaisen asioinnin. Meille tärkeää on toimia paikallisesti asiakkaidemme läheisyydessä, joka mahdollistaa asiakkaillemme vaivattoman henkilökohtaisen asioinnin.
Tarjoamme asiakkaillemme toimitiloissamme Elielinaukiolla sijaitsevat edustavat kokoustilat, jotka ovat asiakkaidemme käytettävissä hallituksen, yhtiökokouksien ja asiakastilaisuuksien järjestämistä varten.
Käytössämme on nykyaikaiset työkalut ja hyödynnämme digitaalisia palveluita, jotka tukevat toimintaamme ja mahdollistavat sähköisen asioinnin, viestinnän ja erilaisten asiakastilaisuuksien, kuten hallitusten ja yhtiökokouksien järjestämisen etäyhteyksiä hyödyntäen.
Hallinnolliseen isännöintiin kuuluvat hallitusyhteistyö, hallitus- ja yhtiökokoukset, päätettyjen ja sovittujen asioiden toimeenpano, vuosisuunnitelman mukaisten tehtävien toimeenpano ja seuranta, viestintä, sopimusten hallinta ja palvelutuottajien laadunvalvonta, vakuutukset, juridiset asiat ja muut hallinnon päivittäiset asiat.
Teknisen isännöinnin tehtävänä on varmistaa korjauksien suorittaminen oikea-aikaisesti ja laadukkaasti. Tekninen isännöinti mahdollistaa kiinteistön ja sen laitteiden kunnon säilymisen, varmistaa kunnossapidon ja huollon oikea-aikaisen toteuttamisen. Näin saavutetaan kiinteistön rakenteille mahdollisimman pitkät käyttöiät. Tekninen isännöintimme huolehtii kaikista osakkaiden kunnossapito- ja muutostöiden käsittelystä ja valvonnasta sekä pienempien korjaushankkeiden suunnittelusta ja valvonnasta.
Projektinjohto peruskorjaushankkeiden yhteydessä varmistaa haastavienkin onnistuneen toteutuksen. Vanhojen arvokiinteistöjen peruskorjaus on vaativa kokonaisuus, jossa tarvitaan osaavien ammattilaisten yhteistyötä ja ammattitaitoista johtamista. Huolehdimme vuosittain kymmenien Helsingin kantakaupungissa sijaitsevien arvokiinteistöjen suurien ja pienien korjaushankkeiden sujuvasta ja laadukkaasta toteutuksesta.
Taloushallinto huolehtii yhtiön kirjanpidosta, lainaosuuslaskennasta ja vastikevalvonnasta sekä talousseurannasta ja raportoinnista hallituksen käyttöön. Jokaiselle asiakkaallemme on nimetty kirjanpitäjä ja vastikevalvoja, jotka varmistavat jatkuvasti ajantasaisen kirjanpidon sekä vastike- ja vuokranvalvonnan. Asiakkaamme pääsevät seuraamaan taloyhtiön taloudellista tilannetta, maksuvalmiutta ja maksettuja laskuja suoraan järjestelmästämme.
Asiakaspalvelu vastaanottaa osakkaiden ja asukkaiden palvelupyynnöt sekä asiakirjatilaukset. Jokaiselle asiakkaallemme on nimetty kiinteistöassistentti, joka toimii isännöitsijän työparina ja huolehtii autopaikkojen ja avainten hallinnoinnista.
Taloyhtiön tavoiteohjelma on palvelu taloyhtiön monipuoliseksi kehittämiseksi. Tavoiteohjelma on hallituksen ja isännöitsijän yhdessä valmistelema ja yhtiökokouksen hyväksymä taloyhtiön strateginen suunnitelma.
Kulutusseurantapalvelu on palvelu, joka havaitsee poikkeamat lämmön, veden ja sähkön kulutuksessa. Havainnollinen kulutuksen seurantaraportointi on säännöllistä ja tarvittaviin korjaaviin toimenpiteisiin voidaan ryhtyä nopealla aikataululla.
Jätä meille tarjouspyyntö ja saat meiltä kilpailukykyisen tarjouksen taloyhtiösi isännöinnistä.